Què fem amb la mitja hora de lectura?

Destinataris: Docents i mediadors

Lloc: Llibreria Isop

Durada: Cinc sessions de dues hores cadascuna

Calendari: Al llarg del curs escolar

Cost: A concretar

Llegir és una activitat inseparable d’aprendre, i així ho ha explicitat el nou currículum de secundària, en què s’anima els centres a replantejar la mitja hora de lectura diària.

Si es desaconsella la lectura autònoma diària i s’anima a acompanyar les lectures prescriptives, què podem fer com a docents per dinamitzar aquesta mitja hora? Com podem atreure aquells professors a qui costa convèncer que “tots els professors són professors de llengua”?

Des de la Isop us oferim una formació summament pràctica per implicar tot el claustre en la mitja hora de lectura que ha de ser present en la jornada lectiva dels estudiants de secundària, amb un recull d’activitats recuperables per tipus de lectura, competències o temes, entre d’altres.

La proposta consisteix en cinc sessions de formació de dues hores cadascuna, al vostre centre i càrrec d’Àgata Losantos. Les cinc trobades giren al voltant dels següents eixos: llegir per aprendre, per jugar, per connectar, per créixer com a lectors literaris i per ser crítics.

Per més informació sobre preus i calendari, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

 

Més informació: a hola(a)llibreriaisop.cat o al 621 25 75 52
Kenny Eliason